Small Business Nav

Koncept

Small Business NAV er ikke kun et program, men et koncept med ekstra ressourcer, der ud over programmet består af support, hjælp til igangsætning, samt evt. opgradering fra tidligere version af Navision.

Small Business NAV faktureres 3 måneder forud som et abonnement.

 

+PLUS funktioner

Small Business NAV er lavet med udgangspunkt i Microsoft Dynamics NAV og optimeret til mindre- og mellemstore virksomheder via +PLUS funktioner, der erfaringsmæssigt er brug for (se +PLUS funktioner nedenfor).

  

Kundespecifik tilretning

Er der lavet kundespecifik tilretning, der ikke er dækket af Small Business NAV eller standard Navision, skal der tages hensyn til fremtidige opgraderinger.

Ved en almindelig tilretning lavet af Small Business Solutions, er det vores ansvar at tage hensyn til fremtidige opdateringer og tilretningen placeres på ”Positiv-listen”. Dvs. listen for tilretninger, der er indeholdt i opgraderingen. Er det en meget stor og gennemgribende tilretning placeres den på ”Negativ-listen”, og skal da også indeholde et estimat for opgradering.

Hvis du selv laver tilretninger, har du selv ansvaret. Tilretningen bliver standard opdateret og efterfølgende vil du selv have mulighed for at kunne efterbehandle. Tilretningen placeres på ”Negativ-listen”

 

Kort bindingsperiode

Der er 1 måneds opsigelse under hensyntagen til forud-faktureringen på 3 måneder.

Er der eksempelvis faktureret for perioden 1/1 – 31/3, kan abonnementet opsiges indtil den 28/2. Overskrides datoen 28/2 vil der automatisk blive faktureret en ny periode for 1/4 til 30/6.

Opsigelsen skal ske skriftlig eller pr. mail.

 

Efter evt. ophør

  • En anden certificeret forhandler vil kunne overtage løsningen, Small Business NAV er udviklet efter retningslinjer fra Microsoft (GUI).
  • Data tilhører dig. Lav en kopi af databasen og tag den med.
  • Ingen begrænsninger i brugsretten for Small Business NAV.
  • Der skal tages hensyn til licensbetingelserne fra Microsoft og 3. parts leverandører.
  • Vi har ingen produktansvar, hvis du benytter programmet efter ophør af aftalen.
  • Vi forbeholder os retten til kildekoderne for Small Business NAV. Dvs. du ikke må sælge eller overdrage produktet uden vores skriftlige accept.

 

+PLUS-funktioner

+PLUS-funktionerne som de pt. findes. De udvikles og opdateres løbende.

  • PDF-mail
  • Payment Management installeret og opdateret
  • e-Fak installeret og opdateret
  • Eksterne dokumenter (faktura, kreditnota, ordrebekræftelse, tilbud, følgeseddel, kontoudtog, købsrekvisition, købsordre)
  • Kunde/debitor- vare-statistikker
  • Bogføringstekster
  • Bilagsudligning
  • Leverandør bogføring pr. beløb
  • CVR nr. pr. leveringsadresse
  • CVR tjek (Liste system)
  • Fragt label (GLS)
  • Provisionsundtagelser
  • ”Pop-up” bemærkninger
  • Sprog på salgsdokumenter
  • Automatisk fragt
  • OIO – Sproom
  • Betalings-ID
  • e-Arkiv (Planlagt 2015)
  • Butik (Planlagt 2015)
  • Web-shop integration (Planlagt 2015)
  • Office integration – Firma kontakter (Planlagt 2015)